6 kroku jak ovladnout chute na sladke

Stáhni si zdarma PDF:

6 kroků, jak ovládnout chutě na sladké

Honí tě po jídle mlsná? Pak si tady správně.

  • naučíš se mnou ověřenou funkční strategii,
  • dostaneš taky konkrétní akční kroky
  • a blacklist, který ti pomůže vyhnout se potravinám s obsahem přidaného cukru, jež zvyšují chutě na sladké
  • JO! a dozvíš se vůbec nejdůležitější info v tvém životě, krok na který se ve světe stravování jaksi zapomíná 

Jsi zvědavá/ý? Vyplň formulář a dozvíš se to v cuku letu 👇

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) jsou u mě v bezpečí a budu Lucie Štancová je na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vychází z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání pdf a dalších zpráv ode mě, které se budou týkat zdravého funkčního životního stylu, životosprávy a jógy. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na odkaz Odhlásit se v každé zaslané zprávě. Celé znění zásad ochrany údajů. si můžete přečíst zde.

- Reference -

zpětná vazba od klientů, jež funkční strategii uvedenou v pdf na vlastní tělo už vyzkoušeli:

Super! Ja zatim zvykam podle rady, kterou jsi mi dala, Luci, a musim rict, ze to nese ovoce. 🍏🍐🍓 Pomaha mi to s chuti na sladky. Proste zvykam o dost dyl nez normalne a po jidle uz si nemusim dat sladkou tecku. Dekuju! ❤
Jana Tabone
dekuju uz sem se zkusil aspon po jidle projit podle jednoho bodu 😊 Jednak mi to lip slehlo a jednak sem nemel potrebu se projit do spajsky pro susenky 😊
Vit Bernatik